Tuotteemme on digitaalinen palvelu sosiaalisen median indikaattoreiden parantamiseksi, jotka on tilattu luettelossamme.
Palvelu on suunnattu maailmanlaajuisille markkinoille. Asiakkaat voivat tilata palvelumme missä tahansa maailmassa käyttäen maksukorttia. Maista, joista saamme tilauksia, kuuluvat: Yhdysvallat, Australia, Kanada, Iso-Britannia, Intia, Irlanti, Italia, Saksa, Espanja, Nigeria ja monet muut.
Tiedot jokaisen palvelun toimitusajasta vaihtelevat ja ne ilmoitetaan jokaisen paketin kuvauksessa.
Palvelun käynnistämisaika on aika, joka kuluu onnistuneen maksun käsittelyn ja toimituksen aloituksen välillä. Palveluita ja toimintojen määrää ei toimiteta kerralla, vaan vaiheittain. Tämä tehdään siten, että sosiaalisen median aktiviteetin kasvu näyttää luonnolliselta.
Tilauksia käynnistetään yleensä 2–5 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä ja ne suoritetaan automaattisesti. Asiakkaat yleensä alkavat vastaanottaa tilauksiaan ensimmäisen tunnin sisällä tilauksesta. Mahdollisia poikkeuksia voivat olla YouTube-näytöt, jotka toimitetaan viiveellä, koska YouTuben katselulaskuri voi kestää jopa 48 tuntia toimituksen jälkeen.
Asiakkaillemme tarjotaan erinomaisen laadukkaita palveluita. Jokaisen paketin kuvauksen löytää palvelun sivulta. Teemme parhaamme, jotta asiakas olisi tyytyväinen yritykseemme ja luomaamme tuotteeseen.
Järjestelmä on täysin turvallinen kaikille tileille. Jokaiselle sosiaalisen median alustalle kehitetään erityinen algoritmi. Se määrittää optimaalisen toimintojen määrän, jotka voidaan tarjota valituille tileille. Tämän järjestelmän ansiosta alusta on täysin turvallinen ja luotettava.
Tilataan seuraajien määrän lisäämiseksi
● Vaikuttajilta
● Julkisuuden henkilöiltä ja poliitikoilta
● Voittoa tavoittelemattomilta organisaatioilta
● Tavallisilta käyttäjiltä
Päämääränä on lisätä toimintaa julkaisuissasi ja tileilläsi.
Emme koskaan pyydä sinua antamaan meille kirjautumista tai salasanaa millekään sosiaalisen median tilille. Kaikki palvelut toimivat itsenäisesti eivätkä vaadi täyttä pääsyä tilille.
Ihmiset kysyvät meiltä usein: “Miksi et myy 100 000 tilaajaa” tai “1 000 000 videonäyttöä.” Todellisuudessa sosiaaliset verkostot tunnistavat nopeasti niin suuret aktiviteetit, koska ne näyttävät epäluonnollisilta useimmille asiakkaillemme. Siksi myymme vain sellaisia paketteja, joista voit saada mahdollisimman paljon hyötyä.
Asiakkaan ei tarvitse omistaa tiliä tilataakseen palveluita. Riittää, että tili on julkinen tai julkaisu on julkinen (avoin kaikille käyttäjille samassa sosiaalisessa verkostossa).
Tarjoamme usein alennuksia ja tarjouksia tuotteistamme. Yliviivattu hinta (tämä on vanha ilman alennusta) ja nykyinen maksu näytetään palveluluettelossa tai tuotekortilla.
Alennuksia palveluista on saatavilla juhlapyhinä. Yleensä tarjoamme 10–25 % alennuksen palveluistamme.
Tukkutilausten ja lisätietojen saatavilla olevista alennuksista koskien, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakastukitiimiimme.
Kaikki prosessit on asetettu niin, että toimitetut palvelupaketit näyttävät mahdollisimman luonnollisilta. Siksi katsojat, tilaajat tai ystävät eivät pysty päättelemään, että asiakas on käyttänyt palveluamme.
Voit tehdä uuden tilauksen samasta palvelusta samalle julkaisulle, mutta vasta sen jälkeen, kun ensimmäinen tilaus on suoritettu. Jos asiakas tilaa saman palvelun samalle julkaisulle/talille, järjestelmä ei ehkä havaitse tätä oikein, ja epäonnistuu tilauksen toimittamisessa.
Jos asiakkaan haluamia palvelujen paketteja ei ole esitelty verkkosivustolla, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakastukeen pyynnöllä harkita kyseisen erityisen paketin luomista, ilmoittaa palvelun tyyppi ja toivottu määrä sosiaalista toimintaa. Tätä tietoa tarvitaan palvelun tarjoamismahdollisuuden tarkistamiseen asiakkaan tarvitsemassa määrin sekä hinnan laskemiseen. Jos palvelu voidaan tarjota ja arvioitu hinta sopii asiakkaalle, paketti luodaan ja osto-linkki lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.
Voimme tarjota premium-laatuisia palveluita. Tällaiset tilaukset suoritetaan pääasiassa pyynnöstä. Voit lähettää tapauksen ja ilmoittaa halutuista palveluista. Tarkistamme, tarjoavatko kumppanimme vastaavia premium-palveluita ja teemme sen jälkeen tilauksen heiltä.
Tällaiset palvelut ovat yleensä 2–3 kertaa kalliimpia kuin katalogissa olevat. Ne erottuvat korkeammasta visuaalisesta laadusta ja toimitusvarmuudesta.
Tähtinäyttelijät, poliitikot, liikemiehet ja vaikuttajat saattavat haluta tilata tällaisia palveluita.
Asiakkaamme tilaavat hyvin usein palveluita useilta muilta yrityksiltä sekä meiltä. Emme suosittele tätä, koska kun eri toimittajilta peräisin olevat tuotteet alkavat toimittaa samaan julkaisuun (tileihin), sosiaaliset verkostot voivat havaita epänormaalia kasvua ja “katkaista” vastaanotetut tilaukset.
Järjestelmämme toimivat siten, että tavarat toimitetaan luonnollisesti. Jos tuote tilataan vain meiltä, niin tarkistamme, miten luonnollisesti se toimitetaan ja miten orgaaniselta se näyttää sosiaalisen verkoston silmissä.
Jos eri yritykset toimittavat samanlaisia/samoja tuotteita, niin 30 päivän täydennystakuu ei päde.
Kun tilaat palvelun, suosittelemme, ettet poista sitä viestiä, johon palvelu tilattiin. Jos julkaisu poistetaan tai lisätään uudelleen, niin tilaus keskeytyy eikä oikeutta täydennykseen tai palautukseen ole.
Kun tilaat palvelun, suosittelemme, ettet tee tiliäsi yksityiseksi, koska palvelun toimitus keskeytyy. Jos asiakas sulki tilin palvelun toimituksen aikana, niin suosittelemme tilin avaamista ja asiakastuen ottamista yhteyttä tilauksen uudelleenkäynnistämiseksi.
Yksityinen tili on vaihtoehto useimpien sosiaalisten verkostojen asetuksissa. Tavoitteena on varmistaa, että tilillä julkaistu tieto voidaan nähdä vain henkilöiltä, joita asiakas on hyväksynyt (ystävät/tilaajat).
Tämän vuoksi asiakkaan on asetettava vaihtoehto tiliasetuksiin, jotta henkilöt, jotka eivät ole aiemmin tilanneet tiliä, voivat nähdä sisällön. Tilin täytyy olla avoin tilauksen suorittamiseksi.
Jos tilaus on jo alkanut toimittaa, niin palvelua ei voi lopettaa ja jakaa muihin palveluihin.
Asiakkaat voivat tilata sosiaalista toimintaa kaikille vanhoille tileille ja vanhoille julkaisuille.
Ainoat poikkeukset ovat auto-tykkäykset ja auto-näytöt, koska ne toimivat vain uusissa julkaisuissa, jotka on julkaistu tilauksen jälkeen.
Tällä hetkellä ei ole teknisesti mahdollista jakaa tilaajia eri käyttäjätilien välillä. Jokaiselle tilille on tehtävä erillinen tilaus.
Jos käyttäjätili on tarkoitettu yli 18-vuotiaalle aikuisyleisölle ja vastaava vaihtoehto on valittu käyttäjätilin asetuksissa, emme voi lähettää tilaajia/tykkäyksiä/ katselukertoja siihen. Suosittelemme kyseisen vaihtoehdon poistamista käytöstä, tekemään tilauksen ja sen suoritettuaan aktivoimaan sen uudelleen.
Järjestelmämme mahdollistaa tykkäyspaketin jakamisen eri julkaisujen välillä. Voit jakaa enintään 10 kuvaa jokaiseen pakettiin. Pienin tilattavissa oleva tykkäysten määrä on 10 yksikköä per kuva, joten pieniin paketteihin (esim. 10 tykkäystä) voit valita vain yhden julkaisun.
1. Järjestelmä alkaa lisätä tykkäyksiä uusiin kuviin tunnin kuluttua tilauksen tekemisestä.
2. Järjestelmämme kiinnittää aloitusjulkaisun (viimeisimmän julkaisun tilillä) ja laskee siitä alkaen. Toisin sanoen automaattiset tykkäykset alkavat toimittaa seuraavaan julkaisuun, joka lisättiin aloitusjulkaisun jälkeen.
3. Järjestelmämme analysoi jatkuvasti tiliä (joka 20–30 minuutin välein), löytää viimeisimmän julkaisun ja lähettää automaattisesti tykkäyksiä siihen.
4. Tykkäykset tulevat vain uusiin julkaisuihin eivätkä koske vanhoja julkaisuja.
5. Niin kauan kuin vaihtoehto on käytössä, asiakkaan tilin on oltava julkisena.
6. Järjestelmämme voi lähettää tykkäyksiä enintään 5 julkaisuun päivässä.
Kaikki automaattisten tykkäysten ja automaattisten katselukertojen paketit uudistuvat säännöllisesti, joten automaattinen uusimismaksu veloitetaan joka kuukausi.
Jos asiakas haluaa perua tilauksensa, hänen on lähetettävä pyyntö asiakastukemme sähköpostiosoitteeseen, missä tahansa muodossa, ja ilmoitettava aika ja tili, jolta he haluavat peruuttaa tilauksensa.
Kaikilla paketeilla on seuraava likimääräinen jakautuminen: 40 % käyttäjistä on eurooppalaisia ja amerikkalaisia, 40 % on arabeja ja aasialaisia, ja 20 % on muita yritystilien seuraajia.
Henkilöille, jotka epäröivät, sopiiko palvelumme heille, olemme luoneet pieniä ja edullisia paketteja, joita voit ostaa arvioidaksesi laatua.
Joillakin seuraajista voi lopettaa tilauksen tililtä; yleensä 5 %–20 %. Valitettavasti emme voi taata 100 % käyttäjäpysyvyyttä. Siksi tarjoamme 30 päivän takuun kaikille paketeille. Jos käyttäjät ovat lopettaneet tilauksen tililtäsi tämän ajanjakson aikana, korvaamme tämän määrän ja lähetämme sinulle uusia.
Instagram on äskettäin ottanut käyttöön järjestelmän, joka voi “leikata pois” ja piilottaa joitain tykkäyksiä. Siksi, jos kohtaat tämän ongelman, suosittelemme käyttämään täydennyspalvelua, jossa tukihenkilömme korvaavat kaikki menetetyt tykkäykset.
Yleensä tilatut tilaajat ovat passiivisia eivätkä tykkää, kommentoi tai katso videoita tai julkaisuja.
Jos asiakas haluaa saada tilaajia, jotka tekevät näin, on tarpeen tilata palvelu “Oikeat Instagram-seuraajat”.
Palvelujen toimitusaika vaihtelee jokaisen paketin osalta. Paketin kuvauksessa on mainittu kullekin paketille kuuluva toimitusaika. Jos palvelua ei toimiteta annetussa aikataulussa, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä meihin, jotta voimme ratkaista kaikki ongelmat.
Joitakin palveluita voi olla viivästynyt.
Syitä voivat olla:
1. Yksittäisten sosiaalisten verkostojen teknisten muutosten vuoksi.
2. Suuren tilausmäärän vuoksi käsittelyaika voi olla pidempi kuin tavallisesti.
Viivästymisen keskimääräinen kesto voi vaihdella muutamasta päivästä. Jos toimitusaika on mennyt umpeen eikä tilausta ole toteutettu, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakastukeemme, niin selvitämme ongelman.
Emme tällä hetkellä tarjoa palveluiden nopeampaa toimitusta.
Joskus palvelut voidaan toimittaa nopeammin kuin paketin kuvauksessa sanotaan johtuen matalista palvelimien kuormituksista.
Voit tilata palvelun seuraavalla tavalla:
1. Valitse haluamasi paketti ja napsauta “Osta nyt” tai “Osta” -painiketta.
2. Kirjoita linkki tilille tai julkaisulle, johon paketti tilataan.
3. Kirjoita sähköpostiosoitteesi.
4. Syötä maksukorttitietosi ja vahvista maksu 3DS-koodilla (vain Visa-, Mastercard- tai Maestro-korteilla maksaminen).
5. Saat sähköpostiviestin tilaustietojesi kanssa.
● Visa, Mastercard ja Maestro.
● Apple Pay ja Google Pay.
Esimerkiksi Apple Pay -maksaminen ei ole sama kuin Visa-maksaminen, koska niillä on täysin erilaiset maksutavat ja -nopeudet. Tietyille asiakkaille on tärkeää, että palvelu hyväksyy Apple Pay/Google Payn eikä Visa/Mastercardia.
Tätä maksutapaa ei tällä hetkellä tueta. Aiemmin (ennen vuotta 2020) tämä maksutapa oli saatavilla verkkosivustolla, joten vanhat asiakasarvostelut mainitsevat maksaneensa PayPalilla.
Tulevaisuudessa tämä maksutapa ei myöskään toimi, mutta asiakas voi maksaa Visa- ja Mastercard-korteilla tai Apple Paylla ja Google Paylla, jotka ovat turvallisempia kuin PayPalin käyttö.
1. Estäminen petoksen torjunnan vuoksi;
2. Virheet liittyen 3DS:ään;
3. Riittämättömät varat;
4. Virheelliset maksukorttitiedot;
5. Verkkomaksurajoitukset;
6. Kansainväliset maksurajoitukset;
7. Päivittäisten maksujen rajoitukset.
Maksun suorittamisen jälkeen jotkut asiakkaat saattavat nähdä tililiitteessään rahan veloituksen jossain oudossa valuutassa, kuten hryvnia ₴, euro €, rupla ₽ tai punta £. Tämä voi johtua siitä, että yrityksemme käyttää sekä amerikkalaisia että eurooppalaisia pankkeja. Riippuen siitä, mikä pankki hyväksyi tämän tapahtuman, asiakkaalle näytetään summa valitun maan valuutassa.
Dollari sekoitetaan usein hryvnian kanssa, koska niillä on samanlaiset symbolit: ₴ ja $. Tässä vaiheessa on tärkeää varmistaa ja selittää asiakkaalle, että kyseessä on muunnos siihen maan valuuttaan, joka käsittelee maksua. Todellinen dollari-summa, joka veloitetaan, vastaa verkkosivustolla ilmoitettua summaa.
Palvelumme hyväksyy sekä luottokortit että maksukortit. Siksi asiakas voi maksaa kätevimmin valitsemallaan kortilla.
Asiakkaat voivat kohdata tilanteen, jossa palvelu maksaa esimerkiksi 3,99 euroa, mutta pankki veloitti 4,09 euroa. Tämä tapahtuu, kun pankki pidättää ylimääräisen palkkion kansainvälisistä tai paikallisista tapahtumista.
Emme vastaa tällaisista tapauksista, koska pankki ilmoittaa asiakkaille ylimääräisistä maksuista korttimaksuista myöntäessään kortin heille. Asiakas voi keskustella kaikista tällaisista kiistoista sen pankin kanssa, joka myönsi maksukortin.
Jos asiakas otti yhteyttä asiakastukeemme pyytääkseen tarkistamaan mahdollisuuden tarjota palvelua, jota ei ole luettelossa, ja sai myöntävän vastauksen yhdessä arvioidun paketin kustannusten kanssa, asiakas saa laskun palvelun maksamiseksi.
Lasku on luotu sivu maksujärjestelmässä, jonka linkki lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Tämän jälkeen asiakas voi maksaa laskun ja saada tilaamansa palvelun.
Tämä vaihtoehto ei koske automaattisia tykkäyksiä ja katseluita. Kaikki muut palvelut voidaan tilata laskun avulla.
Jos asiakas on aloittanut maksuprosessin mutta ei suorittanut sitä loppuun, maksujärjestelmä voi lähettää viestejä keskeneräisestä ostosta tarjouksella sen viimeistelyä varten.
Asiakas voi joko täyttää tai ohittaa kirjeen, jos tuotetta ei enää tarvita.
Takuu
Hyvitys tarkoittaa mahdollisuutta saada kaikki rahasi takaisin. Voimme tarjota täyden hyvityksen, jos jokin seuraavista tapahtuu:
1) Tuotteen toimitus ei alkanut kymmenen päivän kuluessa tilauksestasi.
2) Toimitettu tuote ei vastaa kuvausta.
Täydennys on vastaava tilaushyvitysvaihtoehto. Tämä tarkoittaa sitä, että jos esimerkiksi henkilö tilasi palvelun ja hänelle toimitettiin 1000 tilaajaa, ja viikon aikana 100 henkilöä “poistettiin”, korvaamme ja lisäämme puuttuvan tilaajamäärän.
Tarjoamme 30 päivän takuun ja täydennämme kaikki ensimmäisen 30 päivän aikana menetetyt toimitukset.
Meillä ei ole automaattista täydennysvaihtoehtoa, joten hyväksymme pyynnöt, jotka on lähetetty tukisähköpostiosoitteeseemme.
30 päivän sisällä saat täydennyksen tai hyvityksen.
Rahat palautetaan vain kahdessa tilanteessa:
1. Asiakas ei saanut tuotetta. Jos tilattua sosiaalista toimintaa ei vastaanotettu (tai toimitus ei alkanut 10 päivän kuluessa tilauksesta), asiakkaalla on oikeus pyytää hyvitystä tukitiimiltä ja saada se.
2. Jos tuote ei vastaa kuvausta.
Tuotteiden täydellisen toimituksen jälkeen asiakkaalla on 30 päivää aikaa pyytää tilauksen “Täydennystä”, jos jotain tilattua toimintaa on kadonnut. Asiakasta kehotetaan myös toimittamaan asianmukaiset todisteet siitä, että jokin toiminta on kadonnut (kuvankaappaukset jne.)
Esimerkiksi, jos asiakas tilasi 100 tilaajaa ja 25 päivän jälkeen 25 tilaajaa peruutettiin ja 75 jäi, asiakas voi ottaa yhteyttä tukitiimiin ja pyytää korvausta kadonneista tilaajista.
Täydennys aloitetaan seuraavien 24–48 tunnin kuluessa, ja asiakasta kehotetaan ottamaan uudelleen yhteyttä asiakastukeen, jos täydennystä ei ole aloitettu edellä mainitun ajanjakson kuluessa.
Yleensä kestää 1-14 päivää ennen kuin rahat palautetaan kortille, asiakkaan pankista riippuen.
Jos asiakas ei ole saanut palautusta 14 päivän kuluessa sen vahvistamisesta, että palautus suoritetaan, asiakkaan on otettava meihin uudelleen yhteyttä, ja tarkistamme, onko pankilla ongelmia hyvityksen lähettämisessä.
Ilmaisia kokeilujaksoja tilaajille ei tällä hetkellä ole saatavilla. Jos asiakas haluaa kokeilla palvelua, hän voi tilata halvimman vaihtoehdon nähdäkseen palvelujen laadun.
Ihmiset, jotka haluavat saada ilmaisen demoversion, on äärimmäisen paljon, emmekä aina voi tarjota tätä. Joskus siksi poistamme ilmaiset demot joistakin palveluista ja tarjoamme sen sijaan asiakkaalle pienen määrän palvelua alhaisella hinnalla testiä varten.
Jotta asiakastukitiimi voi tarkistaa tilauksen ja antaa parhaan tiedon, on välttämätöntä antaa tilauksen tekemiseen käytetty sähköpostiosoite sekä ostetun paketin tyyppi. Ilmoita myös mihin julkaisuun tai tiliin palvelu tilattiin.
Asiakaspalvelu on avoinna joka päivä kello 09.00-18.00, brittiläistä aikaa.
Voit ottaa yhteyttä tukitiimiin lähettämällä pyynnön tukipostiosoitteeseen.
Pyynnön käsittelyaika vaihtelee keskimäärin 10 minuutista 6 tuntiin aukioloaikoina. Kaikki pyynnöt, jotka lähetetään klo 18 jälkeen, käsitellään seuraavana päivänä.
Pyynnön lähettämisen jälkeen jokainen asiakas saa automaattisen vastauksen pyyntönumeroineen. Tämä automaattinen vastaus osoittaa, että olemme vastaanottaneet kysymyksesi ja työskentelemme sen parissa.